Botez - Zana balerina



   Cel mai frumos moment este atunci când în viaţa ta apar copiii. Nu poţi avea termen de comparaţie pentru sentimentele pe care le ai ca părinte. Noi suntem topiţi după micuţa noastră, care pe zi ce trece creşte văzând cu ochii şi tare ne omoară gândul că nu ne vom mai întâlnii cu această perioadă. Tot timpul când avem un timp mai liber, pe lângă plânsete, orarul de masă, mâncarea răsturnată în cap, băiţa de seară şi lista poate continua..., facem un mic foto shooting pentru zilele în care vom sta amândoi ca bătrâneii şi ne vom aduce aminte de clipele minunate din viaţa noastră.
   Imi aduc aminte cu drag şi dor de botezul bebelinei, de momentul în care am plâns, de momentul în care am râs şi de momentul în care aveam cele mai mari emoţii pe care le poate avea un părinte. Nu am fost singura care a trecut prin toate stările posibile şi imposibile în acelaşi timp. Şi sotul meu a avut aceleaşi emoţii şi cred că şi părinţii noştri care au retrăit emoţiile celor mai frumoase amintiri.


   Şi cum spuneam, dragii mei, fotografiile sunt cele care rămân şi care ne aduc aminte de clipele frumoase din viaţa noastră. Nu a trecut mult timp de la botez, dar când dau peste ele, am impresia că a trecut o veşnicie.


   Chiar dacă la început te întrebi de ce fotograful a facut tone de fotografii la flori, mai târziu vei înţelege.

buchet cristelniţă
   Lumânarea are rolul ei foarte important, atât la biserică cât şi a doua zi la băiţă (popular, se spune apa în care se ia mirul) unde petale de flori din aranjamentul de pe lumânare vor fi puse în apă, împreună cu  lucrurile specifice tradiţiei. 


   Atât la botez, cât şi la nuntă, nu trebuie să lipsească florile care dau o ambianţă şi o eleganţă naturală petrecerii. Acestea ajută la crearea unei atmosfere unice şi fac diferenţa dintre o petrecere oarecare şi o zi cu adevarat specială.